ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Το μονοπάτι προς την αυτογνωσία! Ένα υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της ψυχής...
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΑρχικήΑρχική  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 1456
Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2023
Τόπος : Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:37 pm

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ

Ο όρος "αρχαίοι αστροναύτες" γενικά αναφέρεται στους Εξωγήινους που ήρθαν στη γη και ήταν με κάποιο τρόπο υπεύθυνοι για τη σπορά της ανθρώπινης φυλής. Υπάρχουν αναφορές σε αυτές τις οντότητες στη Βίβλο, στην αρχαία τέχνη και άλλα κείμενα.

Συνδέονται όλοι με τους μύθους για τη δημιουργία που βρίσκονται σε όλους τους αρχαίους πολιτισμούς. Δεδομένου ότι ψάχνουμε για να βρούμε την αλήθεια πίσω από την μυθολογία, η οποία δημιούργησε την ανθρώπινη φυλή - ή απλώς ένα βιογενετικό πείραμα - εμείς κοιτάζουμε σε εκείνους που ήλθαν από τα αστέρια - αρχαίοι αστροναύτες - Θεοί Δημιουργοί - για τις απαντήσεις μας. Οι περισσότεροι από μας θα ήθελαν να βρουν τα στοιχεία των αρχαίων αστροναυτών - από τους φιλικούς εξωγήινους που θα μπορούσαν να μας διαφωτίσουν στην αληθινή προϊστορία της Δημιουργία μας. Σε όλη την ιστορία του ανθρώπινου δράματος - βρίσκουμε όλα εκείνα τα είδη των στοιχείων που μας κάνουν να σκεφτούμε, να θεωρούμε, και να αναζητούμε τη μεγαλύτερη αλήθεια.

Είναι όλοι ακριβώς οι μύθοι, οι μύθοι, και οι θεωρίες... Οι θεωρίες για την Ατλαντίδα συνδέονται συχνά με τις αναγνωρίσεις των αρχαίων αστροναυτών και με τα Ατλαντικά διαστημικά σκάφη. Στην Κίνα βρίσκουμε τις θεωρίες για μια εξωγήινη φυλή αποκαλούμενη Ντροπα που έφυγε πίσω στα αστέρια με τους ιπταμένους δίσκους.

Το Ποπολ Βουχ, ιερό βιβλίο των Μαγιας, κατηγορηματικά δηλώνει, "οι άνθρωποι προήλθαν από τα αστέρια, ξέροντας τα όλα, και εξέτασαν τις τέσσερις γωνίες του ουρανού και της γήινης στρογγυλής επιφάνειας." Ο βραζιλιάνος ερευνητής Τζην Aλενκαρ έχει σημειώσει ότι η μυθολογία αυτής της χώρας είναι κορεσμένη με τις περιγραφές και επισκέψεις των όντων που κινούνται με τη δύναμη της πτήσης. Οι μύθοι των βραζιλιάνων ντόπιων, όπως εκείνων άλλων χωρών, απαριθμούν την εμπειρία των Θεών ή των ταξιδιωτών από τον ουρανό που κατέβηκαν στη γη όταν οι άνθρωποι ήταν ελάχιστα περισσότεροι από τα ζώα για να τους καθοδηγήσουν στις τέχνες της γεωργίας, της αστρονομίας, της ιατρικής, και άλλων νόμων.

Ο Αλενκαρ επισημαίνει ειδικότερα, τον Κοροροτι, ένα διαστημικό πολεμιστή που λατρεύεται από τις φυλές του ποταμού Ξινγκ. Όχι αντίθετα από τους ήρωες του έπους Μαχμπχαρατα της Ινδίας, ο Κοροροτι κατείχε ένα ιπτάμενο όχημα ικανό για τα ταξίδια του. Η εμφάνιση του τρομοκράτησε τους πρωτόγονους ντόπιους, έως ότου περπάτησε μαζί τους και αποκαλύφθηκε ότι είναι ανοιχτόχρωμης επιδερμίδας, όμορφος, και έμοιαζε με αυτούς. Διασκέδασε τους ντόπιους με τα "μαγικά του" έως ότου έγινε ανήσυχος για τη χώρα του στον ουρανό και επέστρεψε εκεί. Υπάρχουν ενδείξεις ότι κάτι πολύ περίεργο πραγματοποιήθηκε εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια πριν από εμάς, προτού δηλαδή να φθάσουν οι άνθρωποι σε αυτήν την ήπειρο (σύμφωνα με τη ανθρωπολογία).

Το φαράγγι της Παναγίας κρατά τα στοιχεία που δείχνουν την ύπαρξη ενός πολιτισμού ευφυών όντων που ανέθρεψαν τα βοοειδή, και άσκησαν τις νεκρικές ιεροτελεστίες -- ένα εκατομμύριο χρόνια πριν. Εάν αποφασίζουμε να κολλήσουμε με αυτά που ο ακαδημαϊκός κόσμος πρέπει να πει, σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε αυτά τα όντα είναι άνθρωποι. Ήταν επιζώντες μιας φυλής των εξωγήινων; Αυτό σημαίνει να ασχοληθούν με τις θεωρίες αστροναυτών ή αποίκων που προσπαθούν να εξημερώσουν έναν νέο πλανήτη;

Κατά τη διάρκεια της διάσκεψης προϊστορίας που έγινε κατά τη διάρκεια του 1962 στη Ρώμη, ο Δρ W. Matthes παρουσίασε τις παλαιότερες γλυπτικές που ήταν γνωστές ότι υπάρχουν, δημιουργημένες από έναν ξεχασμένο καλλιτέχνη διακόσιες χιλιάδες χρόνια πριν, όταν ανακάλυψαν ακριβώς οι άνθρωποι σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του τη χρήση της φωτιάς. Οι κάτοικοι του κόκκινου πλανήτη απεικονίστηκαν από τους πρωτόγονους καλλιτέχνες των σπηλιών φορώντας τις στολές που έντονα θυμίζουν εκείνες που φορέθηκαν από τους αστροναύτες μας στο φεγγάρι, και από τη λεπτομέρεια των μποτών. Αρκετά τέτοια σχέδια υπάρχουν, διεσπαρμένα πέρα της ερήμου: παράξενοι κρανοφόροι και άλλοι με κεραίες, που συχνά που επιπλέουν στην έλλειψη βαρύτητας σαν ο καλλιτέχνης ήταν σε θέση να βεβαιώσει ότι είναι ένας από τους σύγχρονους διαστημικούς περιπάτους μας.

Άλλες εικόνες είναι μιας τεχνολογικής εξέλιξης, που παρουσιάζονται, σαν διαστημικοί σταθμοί, σφαίρες που επιπλέουν και που περιέχουν όντα Ανθρωποειδή. Απρόθυμοι να παραδεχθούν τους αρχαίους αστροναύτες, οι ανθρωπολόγοι έχει προτείνει ότι είναι μόνο εθιμοτυπικοί χορευτές ή ιερείς που φορούν τις κενές κολοκύθες πάνω από τα κεφάλια τους. Το πρόβλημα με αυτήν την λογική προσέγγιση είναι ότι η γεωργική τεχνογνωσία και οι πόροι για να καλλιεργηθούν οι κολοκύθες ήταν ανύπαρκτοι στη βόρεια Αφρική την εποχή που τα σχέδια αυτά δημιουργήθηκαν, και πιθανώς δεν θα ήταν διαθέσιμοι για άλλα χίλια χρόνια. Τα παραδείγματα της τέχνης των σπηλαίων που βρίσκονται στα ισπανικά σπήλαια Ojo Guarea και Altamira, και τα γαλλικά στο Lascaux και Font de Gaume, έχουν αποδείξει ότι οι απόμακροι πρόγονοί μας ήταν σε θέση να αντιπροσωπεύσουν ότι έβλεπαν με μια σαφήνεια και μια απλότητα που ζαλίζει στα μάτια του εικοστού αιώνα.

Αυτή η ικανότητα επεκτείνεται στα περισσότερα των πραγμάτων που οι ανθρωπολόγοι και οι αρχαιολόγοι βρίσκουν συχνά ενοχλητικά: εξίσου πιστές αντιπροσωπεύσεις των καλυμμένων δια θόλου αντικειμένων, μερικές από αυτές, με πόδια ή κεραίες. Οι αρχαίοι αστροναύτες έχουν περιγραφεί ως δίποδες οντότητες συχνά με ράμφη ή φτερά, ή Ερπετοειδείς, γκρίζοι εξωγήινοι, Αιθερικοι, ή Ανθρωποειδής από όπου και αν έρχονται και όπου και αν πηγαίνουν παραπέμπουν σε μια διαστημική τεχνολογία κάποιου είδους που κινείται μέσα και έξω από τη διάστασή μας. Οι διαφορετικές θεωρίες ή οι ιστορίες της δημιουργίας αναφέρουν αυτές τις οντότητες - όχι αντίθετα από τους Θεούς από τον ουρανό που πολλοί θεωρούν ότι δημιούργησαν το ανθρώπινο πείραμα και θα επιστρέψουν μια ημέρα. Το συναίσθημα ενός Θεού που επιστρέφει στη γη, σαν σωτήρας κάποια στιγμή, για να αποκαταστήσει την ισορροπία, είναι μια μεταφορά στο ταξίδι του ανθρώπου στο χρόνο και τη ζωή.

Πηγή: Ιντερνέτ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Youtube https://starworld.forumgreek.com
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 1456
Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2023
Τόπος : Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:38 pm

Έριχ βον Ντάινικεν

Ένας από τους ισχυρότερους υπερασπιστές της θεωρίας αρχαίων αστροναυτών είναι ο Εριχ βον Νταινικεν, συντάκτης διάφορων δημοφιλών βιβλίων για το θέμα. Το βιβλίο του με εμπορική επιτυχία άρματά των Θεών, που δημοσιεύθηκαν το 1968, υποστήριξε ότι ένα διαστημικό σκάφος προσγειώθηκε στη γη πολύ πριν να υπάρξει η σύγχρονη ανθρωπότητα. Οι αρχαίοι επισκέπτες πραγματοποίησαν πειράματα αναπαραγωγής και παρήγαγαν ένα πλάσμα αρκετά ευφυές για να μεταδώσουν τους κανόνες της κοινωνίας τους σε αυτό. Αυτά τα νέα όντα εφεύραν τη γεωργία και έγιναν οι πρώτοι καλλιτέχνες, κατόπιν δημιούργησαν τους πολεμοχαρείς πολιτισμούς τους.

Τα Σόδομα και Γόμορρα καταστράφηκαν από μια ατομική βόμβα. Η κιβωτός του Νώε ήταν σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του μια ηλεκτρική συσκευή αποστολής σημάτων που επέτρεψε στο Μωυσή να επικοινωνήσει με τους αστροναύτες. Ο Φον Νταινικεν υποστηρίζει ότι οι αρχαίοι αστροναύτες - πλήρεις με τα διαστημικά κράνη τους - χαράκτηκαν σε στήλες στη πόλη των Μαγιας Κοπαν. Όλοι οι μύθοι για τη Δημιουργία μιλούν για τους Θεούς και τις θεές που ήρθαν στη γη σαν σε κάποιο είδος του μαγικού σεναρίου - ή ότι οδήγησαν τα άρματα της φωτιάς - και τη δημιουργία μιας νέας φυλής με τους ανθρώπους.

Οι περισσότεροι από αυτούς τους μύθους αναφέρονται στον αρχικό Θεό τους ως έννοια Θεών ήλιων από το φως [το αρσενικό] και μια θεά φεγγαριών [το θηλυκό] όλα τα πράγματα στην πραγματικότητα είναι διπολικά - δυαδικότητα - ιερή γεωμετρία. Στην Αίγυπτο αυτός ο Θεός κλήθηκε Ρα, ακτίνα του φωτός. Αυτοί οι Θεοί πέταξαν με διαστημικά σκάφη και επομένως θεωρήθηκαν ως οι αρχαίοι αστροναύτες. Στην Ινδία αυτά διαστημικά σκάφη ονομάστηκαν Βιμανας. Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά απεικονίζουν τις ίδιες εικόνες. Οι μύθοι Δημιουργίας είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Τα αρχεία των αρχαίων αστροναυτών που έρχονται στη γη μπορούν να βρεθούν σε βραχογραφίες - αρχαίες Σουμερικές ταμπλέτες αργίλου και σφραγίδες κυλίνδρων και στη Βίβλο.

Η Βίβλος μιλά για την εβραϊκή λέξη "Ελοχιμ", σημαίνοντας "το Θεό" ή "εκείνους που προήλθαν από τον ουρανό". Η Ελοχιμ είναι μια εβραϊκή λέξη σχετική με τη θεότητα, αλλά της οποίας η ακριβής σημασία είναι συχνά συζητήσιμη. Είναι η τρίτη λέξη στο εβραϊκό κείμενο της γένεσης και εμφανίζεται συχνά σε όλη την εβραϊκή Βίβλο. Το κεφάλαιο 1:26 της γένεσης, τα κράτη "και ο Θεός εν λόγω, κάνετε να επανδρώσετε στην εικόνα μας, μετά από την ομοιότητά μας". Αυτό το απόσπασμα χρησιμοποιεί ακόμα τον πληθυντικό "εμείς" παρά, προτείνοντας ότι ο Θεός δεν ήταν μια ενιαία οντότητα. Το Σουμερικό έπος Γιλγαμές είναι γεμάτο με τις αναφορές των φλογερών αρμάτων και των ανθρώπων που πήγαν μέχρι τον κήπο του Θεού. Το έπος περιέχει επίσης ολόκληρο έναν πλήθος παραλλήλων αναφορών με την παλαιά διαθήκη. Παραδείγματος χάριν, αναφέρει μια μεγάλη πλημμύρα, και αφορά μια ιστορία πολύ κοντά σε αυτή του Μωυσή που πετιέται προς τα κάτω στο ποτάμι ως παιδί.

Οι Σουμερικές μυθολογίες αναφέρουν επίσης ένα παράδεισο, γνωστό ως Ντιλμουν, το οποίο περιγράφεται στο έπος Ενκι και Νινχουρσαγκ - οι ιστορίες δημιουργιών και των δύο κειμένων έχουν μια εντυπωσιακή ομοιότητα. Το 1989,ο Zecharia Sitchen, ανέπτυξε τις θεωρίες του για μια Εξωγήινη φυλή αποκαλούμενη Ανουννακι, ότι ένας αρχαίος πολιτισμός, οι Σουμέριοι, μίλησαν με έναν Ερπετοειδη Εξωγήινο που λεγόταν Ντιλμουν. Επίσης ότι ο Ντιλμουν συνδέεται με τις αρχαίες περιοχές στα νησιά του Μπαχρέιν στον Περσικό Κόλπο. Οι Ερπετοειδης, φίδια, δράκοι συνδέονται με το ανθρώπινο DNA - σαν ένα βιογενετικό πείραμα. Ο Ντιλμουν είπε για έναν πολιτισμό που καταστράφηκε - και που οι κάτοικοί του διαφεύγουν σε ένα πλανητοειδή που ονομάστηκε Νιμπιρου και έρχονται στη γη. [Οι ιστορίες της καταστροφής ενός εξωγήινου πλανήτη, οι κάτοικοι του οποίου ήρθαν στη γη και δημιούργησαν μια φυλή, είναι κοινές στις μυθολογίες των λαών της Γης].

Ο Ντιλμουν είπε ότι ήταν εξακοσίων ετών και ότι οι κάτοικοι του ήταν πολεμιστές, που κατακτούν τους πλανήτες για το χρυσό και τα πλούτη. Είπε ότι θα επέστρεφε μια ημέρα, όπως όλοι οι μύθοι αναφέρουν. Οι αρχαίοι Έλληνες έχουν τον μύθο σχετικά με την Νέμεση δηλ. τη θεία δικαιοσύνη - τιμωρία.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Youtube https://starworld.forumgreek.com
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 1456
Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2023
Τόπος : Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:39 pm

Zecharia Sitchen

Οι Σουμερικές σφηνοειδείς δεξιότητες αποκρυπτογράφησης του Zecharia Sitchen, ενός γλωσσολόγου μελετητή πολλών αρχαίων γλωσσών, έχουν κάνει τον επιστημονικό κόσμο να δόση προσοχή στις καταπληκτικές ερμηνείες των αρχαίων γραφών του. Το 1976, το πρώτο βιβλίο του Sitchin, ο δωδέκατος πλανήτης - πλανήτης "Χ" - άρχισε μια οδύσσεια που έχει μετασχηματίσει κυριολεκτικά τον τομέα της αρχαίας ιστορίας. Ο Sitchen λέει ότι αυτός ο πλανητοειδής ονομάζεται Νιμπιρου. Αυτός ο πλανήτης, αντίθετα από τους άλλους πλανήτες στο ηλιακό σύστημά μας, έχει μια ελλειπτική τροχιά και κινείται δεξιόστροφα παρά αντίθετα προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Η τροχιά του Νιμπιρου περνά μέσω του ηλιακού συστήματός μας μόνο μιά φορά κάθε 3.600 χρόνια, το οποίο είναι ίσο με ένα έτος του Νιμπιρου.

Η αμφισβητούμενη θεωρία του Sitchen είναι βασισμένη στην ερμηνεία αρχαίων Σουμερικών κειμένων του, με την Βίβλο, στο βιβλίο της γένεσης. Ο Sitchin έχει περάσει δεκαετίες σαν ένας αρχαιολόγος και ένας ιστορικός στη Μέση Ανατολή, που ερευνά τις αρχαίες γραφές από το Σουμερικό πολιτισμό που εξιστορούν κατά γράμμα, τεκμηριώνοντας την αλληλεπίδραση του Νιμπιρου στη γη με τους ανθρώπους στους αρχαίους χρόνους. Ο Νιμπιρου κατοικείται σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του από τους Ανουννακι - τους Νεφελιμ - τους Ελοχιμ - γίγαντες της Βίβλου - εκείνους που από τον ουρανό ήρθαν στη γη. Είναι σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του μια Ερπετοειδης φυλή.

Η φυλή Ντογκον της Αφρικής έχει επίσης έναν συναρπαστικό μύθο Δημιουργίας που μιλά για μια φυλή των εξωγήινων, Νομμος, οι οποίοι ήλθαν στη γη από τον Σείριο. Οι παραδόσεις των Ντογκονς οφείλονται ίσως στην αρχαία Αίγυπτο, [Μέση Ανατολή - περιοχή του λίκνου του πολιτισμού] η πηγή γνώσης τους ίσως να προέρχεται από τους αρχαίους αιγυπτίους ιερείς. Υπάρχει επίσης μια ομοιότητα στην Εξωγήινη περιγραφή των Noμμος και των Ανουννακι. Θεοί Ντογκον.

Σύμφωνα με τον Sitchen, οι κάτοικοι του Νιμπιρου που προσγειώθηκαν στον πλανήτη μας στη γη, τον αποίκισαν, για να εξάγουν από τη γη τον χρυσό και άλλα μεταλλεύματα, για τον λογο αυτό κατασκευαζουν ένα διαστημικο αεροδρομιο σε μια περιοχη που είναι σήμερα η περιοχή Ιράκ-Ιράν - το λίκνο του πολιτισμού - και έζησαν εκει σαν ένα είδος ιδεαλιστικής κοινωνίας ως μικρή αποικία. Παρενέβησαν γενετικά στο γηγενές DNA μας για να δημιουργήσουν μια φυλή σκλάβων για να απασχοληθούν στα ορυχεία τους, τα αγροκτήματα, και άλλες επιχειρήσεις στη Σουμερια. Δημιούργησαν τους Ανθρώπους, Χομο Σαπιενς, μέσω του γενετικού χειρισμού με αυτούς και τον Χομο Ερεκτους.

Ο Κατακλυσμός ήταν σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του μια προσπάθεια να καταστραφούν οι φυλές των σκλάβων της ανθρωπότητας από τους Νιμπιριους επειδή είχαν επαναστατήσει ενάντια στους Θεούς τους - Ενλιλ και Ενκι - που ήταν σε μια έντονη διαφωνία μεταξύ το εάν θα καταστρέψουν ή θα συντηρήσουν τις φυλές των σκλάβων.

Παρόμοια πράγματα αναφέρονται και σε θιβετιανα αρχαία κείμενα. Κάθε 3.600 χρόνια οι κάτοικοι του Νιμπιρου επιστρέφουν για περισσότερο χρυσό. Αυτός ο μύθος είναι βασισμένος στον ίδιο ιερό κανόνα Δημιουργίας που βρίσκεται σε όλους τους άλλους μύθους. Σύμφωνα με τον Zecharia Sitchen τα Σουμερικά κείμενα εξιστορούν κατά γράμμα γεγονότα πριν και μετά από τον κατακλυσμό.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Youtube https://starworld.forumgreek.com
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 1456
Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2023
Τόπος : Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:41 pm

Μπααλμπεκ - Ηλιούπολη

Τα πρόσφατα στοιχεία χρονολογούν την περιοχή στο 8000 Π.Χ. Οι πέτρες είναι τέλειες που κατασκευάζονται για την πρόβλεψη και την αναγνώριση μιας ευρείας ποικιλίας των αστρονομικών ευθυγραμμίσεων συμπεριλαμβανομένης της μετάπτωσης των εποχών. Υπάρχουν συνολικά 60 μόνιμα πέτρες, ο κλασικός εξηκοστός αριθμός των Ανουννακι που ενσωματώνεται επίσης στα πρότυπα του χρόνου μας (60 δευτερόλεπτα Χ 60 λεπτα = 3,600, ο αριθμός των ετών στην τροχιά του Νιμπιρου). Αυτή η ογκώδης πλατφόρμα πετρών περιέχει τις τεράστιες πέτρες, που κάθε μια ζυγίζει 1200 τόνους.. Πολύ αργότερα, οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι έχτισαν τους ναούς τους πάνω από αυτές. Ο μύθος τους λέει ότι το ο Θεός Ήλιος προσγειώθηκε επάνω στην πλατφόρμα με το άρμα του. Η περιοχή περιγράφεται επίσης στις αρχαίες ιστορίες πλημμυρών του Γιλγαμές.

Μεγαλιθικά μνημεία της νήσου του Πάσχα

Τα μεγάλα χαραγμένα πέτρινα κεφάλια που ζυγίζουν έναν μέσο όρο 13,78 τόνων ευρίσκονται σε όλο το νησί. Δεν υπάρχει κανένα γνωστό γραπτό αρχείο για να εξηγήσει το σκοπό ή την προέλευσή τους. Μερικά από τα Moai που βρέθηκαν στο λατομείο είναι τουλάχιστον 165 τόνους.

Οι γραμμές Nazca Περού

Οι γραμμές Nazca είναι εξαπλωμένες στην ξηρά πεδιάδα και το οροπέδιο για πολλά χιλιόμετρα με σχεδόν καμία απόκλιση στα τμήματα ευθειών γραμμών. Οι γραμμές μπορούν καλύτερα να φανούν από τον αέρα που, αυτό ίσως να σημαίνει ότι μπορεί να είχαν σχεδιαστεί από έναν πολιτισμό ο οποίος μπορούσε να πετάξει ψηλά με κάποιο τρόπο.

Πυραμίδες του Μεξικού

Για αιώνες, η Τεοτιχουακαν ήταν το πολιτιστικό, θρησκευτικό, πολιτικό, οικονομικό, και κοινωνικό κέντρο της μεσοαμερικανικής περιοχής. Οι ογκώδεις ναοί του ήλιου, του φεγγαριού, της ακρόπολης, των ναών, των παλατιών, των πλατειών, και των στρωμένων λέχθηκε ότι κατασκευάστηκαν από έναν προ-Mayan πολιτισμό. Άλλη μια φορά, μια άλλη απίστευτη περιοχή, οι οικοδόμοι της οποίας είναι άγνωστοι.

Πηγή: Ιντερνέτ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Youtube https://starworld.forumgreek.com
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 1456
Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2023
Τόπος : Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:43 pm

ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ

Ο κόσμος μας είναι ένας χαοτικός λαβύρινθος από αινίγματα και μυστήρια που όποιος το έχει κατανοήσει θα έχει ήδη αντιληφθεί πως ποτέ δεν θα υπάρξει τέλος στα μεγάλα γιατί ! Ίσως φταίει που από τη φύση μας όταν τελικά βρίσκουμε απάντηση σε ένα γιατί, αμέσως μας γεννιέται ένα νέο αίνιγμα. Από την άλλη πλευρά, ίσως να μην φταίει η ανθρωπότητα που έρχονται τα πράγματα έτσι, αλλά ο ίδιος ο κόσμος και η φύση του που μας αναγκάζει να κυνηγάμε πάντα κάτι που χρειάζεται απαντήσεις . Ξέρω ακούγεται απογοητευτικό και απαισιόδοξο να έχεις έναν ρόλο όμοιο με εκείνον που είχαν οι καταραμένοι φιλόσοφοι του μεσαίωνα, που προσπαθούσαν να βρουν την απάντηση και την λύση των πάντων σπαταλώντας έτσι την ζωή τους.

Και όμως, τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται ! Αν σήμερα υπάρχουμε ως είδος, το χρωστάμε σε αυτό το βασανιστικό αλλά ταυτόχρονο γιατί. Σκεφτείτε, από ένα ‘γιατί υπάρχω?’ ξεκίνησαν όλες οι φιλοσοφίες που υπήρξαν και υπάρχουν. Χάριν σε εκείνο το γιατί, αρχίσαμε να παρατηρούμε τη φύση γύρω μας με αποτέλεσμα να γεννηθεί η επιστήμη. Όσο για εκείνους τους καταραμένους φιλόσοφους!, μάλλον έφυγαν από τα εγκόσμια ευτυχείς. Άλλωστε η πραγματική σημασία του να είσαι καταραμένος, είναι να προχωράς συνέχεια, κάτι που συνεπάγεται να μαθαίνεις συνεχώς. Τι καλύτερο για έναν φιλόσοφο! Όσοι τώρα από εσάς δέχεστε τις πρώτες γραμμές αυτού του κειμένου, τότε είμαι σχεδόν βέβαιος πως ανήκετε σε εκείνους που θεωρούν την εξερεύνηση της ζωή μάταιη ή σε αυτούς που έχουν δεχτεί τον άνθρωπο ως επικυρίαρχο του κόσμου.

Εσείς που έχετε την παραπάνω άποψη, δεν έχετε παρά να στρέψετε το βλέμμα σας προς τα πάνω και να αντικρίσετε το γαλανό πέπλο που κρύβει εκατοντάδες μυστήρια που όμως ακόμα δεν έχουν απαντήσεις. Σκεφτείτε, ο ουρανός, το σύμπαν είναι ένα χαώδες ψηφιδωτό από μυστήρια που μας γεννά εκατοντάδες ερωτήματα, αλλά χάρη σε αυτά προχωράμε και εξελισσόμαστε. Ξέρω ότι ίσως σας έχω βάλει σε σκέψεις, κάποιους άλλους ίσως σας έχω μπερδέψει. Εάν έγινε κάτι τέτοιο τότε πραγματικά όλα τα παραπάνω δεν γράφτηκαν άδικα. Άλλωστε θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να μπαίνετε σε σκέψεις σαν γνήσια ελεύθερα μυαλά, παρά να δέχεστε χωρίς συζήτηση τα όσα γράφονται ως νοήμων σκλάβος.

Νομίζω όμως, πως κάπου εδώ πρέπει να συλλέξουμε ένα μικρό κομμάτι από το γαλάζιο ψηφιδωτό που απασχολεί ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας {αρχαιολόγους καθηγητές αλλά και συγγραφείς} και δεν είναι άλλο από τους αρχαίους αστροναύτες. Εδώ βέβαια ξεκινούν και τα μεγάλα ερωτήματα. Υπήρξαν πραγματικά ή είναι μια καλοστημένη απάτη από τους διάφορους ουφολόγους; Και αν υπήρξαν, ήταν εξωγήινοι επισκέπτες ή κάποιος ανεπτυγμένος λαός; Μην κουράζεστε άδικα, για να έχουμε κάποια σαφή απάντηση πρέπει να πιάσουμε τον μίτο από κάποια αρχή. Ίσως από τότε που η ουφολογία ήταν κάτι το άγνωστο και που κανένας δεν είχε να κερδίσει κάτι από το όλο θέμα.

ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΡΥΛΟΥΣ

Η υπόθεση των αρχαίων πιλότων, είναι κάτι που έχει γίνει γνωστό προς το κοινό από την δεκαετία του εβδομήντα και μετά. Οι λάτρεις των UFO θεωρούν δεδομένη την ύπαρξη τους, ενώ οι διάφοροι συγγραφείς παροτρύνουν την όλη ιδέα. Από την παραπάνω ιστορία, όπως έχω ξαναπεί δεν βγήκαν κερδισμένοι ούτε οι συγγραφείς ούτε όσοι δέχονται τα UFO, αλλά μάλλον εκείνοι που άρπαξαν την ευκαιρία να δημιουργούν νέα δόγματα με σκοπό αποκλειστικά το κέρδος και μόνον ! Το ότι χρησιμοποιεί όμως κάποιος το τσεκούρι για να σκοτώνει, δεν σημαίνει ότι φταίει το τσεκούρι αλλά μάλλον αυτός που το χρησιμοποιεί με τον παρών τρόπο.

Ακολουθώντας λοιπόν τον δρόμο του ιχνηλάτη και όχι του ιερέα, μελέτησα ως αρχή τις διάφορες παραδόσεις που υπήρχαν, με σκοπό να αναζητήσω μέσα σε αυτές κάποιο στοιχείο που να με οδηγούσε στην παραπομπή τον αρχαίων πιλότων ή αστροναυτών. Σύντομα όπως και η προγενέστεροι από εμένα, βρέθηκα σε εκατοντάδες αναφορές και αυτό γιατί σχεδόν όλοι οι λαοί είχαν ιστορίες και θρύλους για ιπτάμενα αντικείμενα και ανθρώπους που ανέβηκαν στον ουρανό. Η Ινδοί για παράδειγμα, μέσα στα ιερά κείμενα που είναι γνωστά ως ‘βέδες’, περιγράφουν μάχες με αεροπλάνα και πυροβόλα ενώ στα κείμενα της μαχαραμπάτα βλέπουμε τις πτητικές μηχανές των θεών που είναι γνωστές ως βιμάνα και την μάχη που εξελίσσεται στην περιοχή χαράπα. Το περίεργο στον συγκεκριμένο θρύλο είναι ότι οι αρχαιολόγοι στις ανασκαφές που έκαναν στην περιοχή της χαράπα, ανακάλυψαν ανθρώπινα λείψανα που είχαν πεθάνει από έκθεση σε ραδιενέργεια όμοια με εκείνη της Χιροσίμα.

Οι παραδόσεις τον ινδιάνων που μιλούν για ιπτάμενους διδασκάλους και πολεμιστές, είναι ίσως από τις μεγαλύτερες πηγές στον τομέα που αναζητούμε. Η φυλή μαόρι για παράδειγμα, έχει τον θρύλο του θεού ρονκαίμαι που είχε κατέβει από τον ουρανό πάνω σε ένα φωτεινό άστρο και δίδαξε τους ανθρώπους την τέχνη της γεωργίας, ενώ όπως θέλει η παράδοση, υπάρχει και η ιπτάμενη θεά χοπάι που έρχεται στη γη για να ζευγαρώνει και να ξανά αναληφθεί στους ουρανούς. Μην μου πείτε πως η ιστορία της χοπάι δεν σας φέρνει στο νου τις αφηγήσεις εκείνων που περιγράφουν πως είχαν σεξουαλική επαφή κατά την απαγωγή τους από άτια ? χωρίς να ειπωθεί κάποιο περαιτέρω σχόλιο, προχωρώ. Όμοιος με την χοπάι ήταν και ο άνθρωπος του ουρανού σαρμίζα που ζευγάρωσε με την κόρη του άρχοντα της τότε γνωστής γης οφαλά. Ο μέμι κένεντι, είναι ένας ακόμα πιλότος της ινδιάνικης παράδοσης φύλακας του ουρανού και σύμπαντος. Φύλακες πιλότους φαίνεται να έχει και η φυλή χόπι, τα αποκαλούμενα όντα καχίνα που εμφανίζονται στον ουρανό όταν τα χρειάζεται η φυλή.

Άξια αναφοράς είναι και η παράδοση του μπέμ κωρορότι, που λατρεύεται ως τις μέρες μας από την φυλή καγιόπος. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως η ιστορία του μπέμ κωρορότι, είναι ίσως η ποιο λεπτομερής χάριν στο ότι η λατρεία υφίστανται. Κάτι που θα πρέπει να κρατήσει ο αναγνώστης στην άκρη του νου του, είναι ότι ο μπέμ κωρορότι δεν παρουσιάστηκε ποτέ ως θεός, αντίθετα απέναντι στις θυσίες προτίμησε μερικά λουλούδια. Ας δούμε όμως την παράδοση και την ιστορία ως έχει. Ο μπέμ κωρορότι φαίνεται να έρχεται από τα άστρα φορώντας μια ενδυμασία που σήμερα θα έλεγε κανείς πως μοιάζει με αστροναύτη. Σαν πρώτη αντίδραση τον κατοίκων της φυλής, είχε να αντιμετωπίσει την επίθεση με τα όποια όπλα είχαν, ωστόσο ο ίδιος δεν επιτέθηκε αλλά υπέδειξε τη δύναμη του μέσω ενός όπλου που κρατούσε, χτυπώντας έναν βράχο και κάνοντας τον σκόνη. Όσοι από τους απερίσκεπτους δεν το έβαλαν κάτω και είχαν σωματική επαφή με την στολή του μπεμ, είχαν την ίδια τύχη με τον βράχο. Κάπως έτσι οι ιθαγενείς δέχτηκαν την ήττα τους και ο παράξενος άντρας έγινε μέλος της φυλής, κάνοντας μάλιστα παιδιά με τις γυναίκες ! Αργότερα ο μπέμ κωρορότι, θα ανέβει στα βουνά και θα χαθεί μέχρι που θα ξαναεμφανιστεί διδάσκοντας την πρώτη κόρη του, πώς να παίρνει τροφή από τη γη.

Παρόμοιες παραδόσεις με θεούς αστροναύτες που έπαιξαν το ρόλο του δασκάλου, μπορούμε να βρούμε και στη λατρεία του θεού κουκουλκάν που έφυγε πάνω σε μια πύρινη σφαίρα, αλλά και του λευκού θεού βιρακότσα που κυβερνούσε τη νότιο Αμερική και που ο θρύλος θέλει να ήρθε από την Αφροδίτη. Φυσικά θα μπορούσα να συνεχίσω να μιλάω για παραδόσεις και αναφορές που μας παραπέμπουν σε πιλότους και αστροναύτες, αλλά να είστε σίγουροι, θα χρειαζόμασταν εκατοντάδες σελίδες και πάλι δεν θα είχαμε καταφέρει να πούμε ούτε το μισό μέρος από το σύνολο που υφίστανται. Προσπαθώντας τώρα να πάρω το ρόλο του παρατηρητή και όχι εκείνου του ένθερμου υποστηριχτή της όποιας θεωρίας, θα έλεγα πως βρισκόμαστε μπροστά σε εναλλακτικούς δρόμους, σκέψεις και ερωτημάτων. Ωστόσο δεν μπορούμε να δεχτούμε την κάθε παράδοση σαν απόδειξη, για τον απλό λόγο ότι η παράδοση μεταβάλλεται από στόμα σε στόμα και από κείμενο σε κείμενο. Για να γίνω ποιο κατανοητός θα έλεγα πως κάθε θρύλος, ιστορία κλπ με την μεταφορά του, λειτουργεί μια διαδικασία σαν και αυτή του παιχνιδιού χαλασμένο τηλέφωνο. Όμως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά που καίει!

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Πέρα από της διάφορες ιστορίες και θρύλους του κάθε λαού, ένα από τα πράγματα που μας προβληματίζει αλλά και συμπληρώνει εκείνο το μυστηριώδες πάζλ του όλου θέματος, είναι διάφορα ευρήματα που έφεραν στο φως οι αρχαιολόγοι και που απεικονίζουν στις παραστάσεις τους πλοηγούς αεροσκαφών, ανθρώπους με σκάφανδρα κλπ. Λόγω ότι εξαρχής αυτού του κειμένου σταλθήκαμε περισσότερο στης περιοχή της νοτίου Αμερικής, θα παραμείνουμε στον ίδιο χώρο έτσι ώστε ο αναγνώστης να έχει μια σφαιρική εικόνα του όλου πεδίου.

Επίσης θα φροντίσω να αναφερθώ σε ευρήματα που πραγματικά θα μπορούσαν να απεικονίζουν κάποιο πιλότο και αυτό γιατί κάποιοι που ασχολούνται με το παρών θέμα βλέπουν παντού σκάφανδρα και αεροσκάφη! Τι εννοώ με αυτό, θα το κατανοήσετε κάπου παρακάτω, για την ώρα ας δούμε μερικά πραγματικά αξιόλογα ευρήματα με αρχή το χρυσό μοντέλο κοκάρντ, που παριστάνει κυριολεκτικά και μάλιστα με κάθε λεπτομέρεια, ένα αεροσκάφος που δεν διαφέρει σε τίποτα από τα σύγχρονα f-16. Το εύρημα ανακαλύφθηκε στην περιοχή της μπάνκ μπογκότα και κάποιοι θεώρησαν ότι είναι μέρος της λατρείας των Ίνκας που απεικονίζει μάλλον κάποια θεότητα πουλί. Ωστόσο στην περιοχή δεν βρέθηκε να υπάρχει κάποια λατρεία τέτοιου είδους, ενώ και η Δρ Άρθουρ πούσλη του αεροναυτικού ινστιτούτου της νέα Υόρκης, θα μιλήσει για την τελειότητα της καμπίνας του πιλότου και θα αποκλείσει τη συσχέτιση του αντικειμένου με οποιαδήποτε λατρεία. Ακόμα πιο αινιγματική θα είναι η ανακάλυψη που έγινε το 1961, από το μέλος του αστεροσκοπείου της Χιλής Δρ μίτροβαν σβέρεφ που στην πύλη του ηλίου, θα βρει το ημερολόγιο της Αφροδίτης.

Στοιχεία για την Αφροδίτη θα βρεθούν και εντός του σπηλαίου της πόλης κοχίνα, που παρουσιάζεται ένα διαστημικό ταξίδι μεταξύ γης και Αφροδίτης, ενώ και στο ναό τουλέμ θα βρούμε απεικονίσεις από ανθρώπους με σκάφανδρα. Τη μεγαλύτερη όμως ανακάλυψη πάνω στο θέμα τον αρχαιολογικών απεικονίσεων θα την κάνει το 1952 ο μεξικανός αρχαιολόγος αλμπέρτο ρούζ λοιγίερ που θα ανακαλύψει έναν υπόγειο θάλαμο στο ναό των επιγραφών παλένκουε. Ο θάλαμος θα τον οδηγήσει προς το κενοτάφιο του γνωστού σήμερα κουλκάν. Μαζί με τον τάφο του κουλκάν θα έρθει στο φως και μια σειρά από ερωτήματα, αφού πάνω στην επιτύμβια πλάκα θα βρεθεί σκαλισμένη μια παράσταση που δείχνει με κάθε λεπτομέρεια έναν πιλότο εντός ενός πυραύλου.

Φυσικά οι ανακαλύψεις που θα χαλούν τον ύπνο του ορθολογισμού, δεν σταματούν εδώ. Στην περιοχή μπάγια καραούλα που βρίσκετε στα σύνορα Θιβέτ –Κίνας το 1938 ο Κινέζος αρχαιολόγος τσί πού τάι, θα ανακαλύψει μια σειρά από σπήλαια που εντός τους φιλοξενούσαν εκτός από τις βραχογραφίες που δεν είχαν να ζηλέψουν σε τίποτα από εκείνες του παλένκουε, μια σειρά από τάφους που οι σκελετοί που φιλοξενούσαν είχαν παράξενα και ογκώδη κεφάλια. Φυσικά η δομή του κρανίου, δεν θα έλεγε τίποτα αν σε συνδυασμό δεν υπήρχαν οι βραχογραφίες. Πολύ εύκολα άλλωστε μπορεί να εκφυλιστεί ένα είδος και η μορφή του χάριν κάποιας αρρώστιας, αρκεί να λείψουν κάποιες ουσιώδεις οστικές βιταμίνες (βιταμίνη Δ) και ο άνθρωπος μπορεί να πάρει μια πολύ τρομακτική υπόσταση.

Για την ιστορία οι σκελετοί ανήκουν στην φυλή Χαμ που όπως θέλει η τοπική ιστορία, εξολοθρεύτηκαν από την προγενέστερη φυλή ντρόπα. Στο όλο ντόμινο, θα προστεθεί ένα ακόμα κομμάτι που θα αρχίσει να γκρεμίζει όποια λογική! Μαζί με τους σκελετούς στα ταφικά μνημεία, βρέθηκαν και επτακόσοι πέτρινοι δίσκοι που περιείχαν ποσοστά μετάλλου. Εκείνοι οι δίσκοι από πλευράς οπτική, ήταν όμοιοι με τους δίσκους του γνωστού σε μας σήμερα πικάπ., μάλιστα όταν στα μεταλλικά σημεία διοχετεύονταν ρεύμα υπήρχαν μοριακές ταλαντεύσεις !Αυτό έκανε τους υπεύθυνους να ξεκινήσουν μια διαδικασία αποκρυπτογράφησης και η προσπάθεια ξεκίνησε από τον τσούμ ούμ νίου της ακαδημίας του Πεκίνου το1962. Το αποτέλεσμα που θα ανακοινωθεί επίσημα παρακαλώ ? Οι δίσκοι αποτελούν ένα ημερολόγιο κάποιων αστρικών ναυαγών. Θα έλεγα πως είναι ίσως και η μόνη απόδειξη των αρχαίων αστροναυτών που σφραγίστηκε και από επίσημα χείλη. Χωρίς να θέλω να στεναχωρήσω ίσως κάποιους, οι δίσκοι που πλέον είναι γνωστοί ως Χαμ-ντρόπα, είναι το μοναδικό ολοκληρωμένο στοιχείο στην όλη υπόθεση που το πάζλ συμπληρώνεται και κλείνει. Σκεφτείτε το σαν μια νοητή εξίσωση {θρύλος + απεικονίσεις + ευρήματα + μελέτη = απόδειξη}.

ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΗΤΑΝ ΓΗΙΝΟΙ

Ένα από τα πράγματα που σχεδόν αγνοούν οι ένθερμοι υποστηριχτές της ιδέας των αστρικών επισκέψεων, είναι ότι ίσως κάποιες από της απεικονίσεις των αρχαίων πιλότων να μην ανήκουν αποκλειστικά σε κάποιον εξωγήινο λαό, αλλά σε κάποιο είδος ανθρώπου που είχε εξελιχτεί σε σχέση με τους υπόλοιπους λαούς. Αγνοείστε λοιπόν για λίγο το σενάριο της εξωγήινης επέμβασης ή γνώσης, και σκεφτείτε πως εκείνος ο άγνωστος λαό εξελίχτηκε χάριν της ανάγκης για επιβίωση ή λόγω των κατάλληλων συνθηκών και του περιβάλλοντος του. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως ο κανόνας της επιβίωσης είναι, ή εξελίσσεσαι σε σχέση με τις απειλές που υπάρχουν στο περιβάλλον σου, ή χάνεσαι για πάντα στη λήθη των αιώνων.

Τι με κάνει να σκέφτομαι έτσι; Κάποια τεχνολογικά ευρήματα που βρέθηκαν αλλά ταυτόχρονα δεν συσχετιστήκαν με τους θεούς των άστρων, κάποιες παραδόσεις που μιλούν για εξελιγμένους λαούς - θεούς κλπ. Ψάχνοντας στον κυκεώνα της γνώση και των διάφορων παραδόσεων της νοτίου Αμερικής, ανακάλυψα κάποια στοιχεία που θα μπορούσαν να μας οδηγήσουν στο παραπάνω αποτέλεσμα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι Ίνκας και οι μάγιας υποδέχτηκαν τους Ισπανούς σαν θεούς που περίμεναν. Προσέξτε το εξής τώρα, οι Ισπανοί δεν ήρθαν από τα άστρα αλλά από την θάλασσα, για ποιο λόγο να γίνουν δεκτοί ως θεοί; Ίσως γιατί οι θεοί τους δεν ήταν κάποιο αλλόμορφο είδος από τα άστρα, αλλά κάποια ανώτερη φυλή που μπορούσε να έχει τη γνώση των αεροσκαφών και μάλιστα να ήταν λευκοί!

Ναι ξέρω, ακούγεται σαν φανταστικό σενάριο αλλά αν ρίξουμε μια ματιά ακόμα στις παραδόσεις των ινδιάνων θα διαπιστώσουμε πως υπήρχαν { ίσως υπάρχουν στον Αμαζόνιο ακόμα και σήμερα }φυλές που θεοποιήθηκαν λόγω της ανώτερης τεχνοτροπίας τους. Η ιστορία των Ίνκας για παράδειγμα, μας μιλά για την ύπαρξη της φυλής μάσμα, που κατασκεύαζε κυκλώπειες πολιτείες. Οι τσερόκι υποστηρίζουν πως υπήρξε μια λευκή φυλή ινδιάνων που γνώριζε την εκπαίδευση των βουβαλιών, ενώ υπάρχει και η αναφορά στο λαού’ πούου’, που κατασκεύαζε με ευκολία τεχνητά σπήλαια {δεν σας θυμίζει τους δικούς μας Μινύες}. Βέβαια έχουμε και τον θεό ‘τολτέκα’, που δίδαξε τους μάγιας και αποχώρησε στη θάλασσα για το νησί του άσλαν. Σημειώστε επίσης ότι ‘αζτέκ’ σημαίνει άνθρωπος του άσλαν.

Παρόμοια εκδοχή είχε και ο θεός βιρακότσα, ενώ θα συναντήσουμε και τον μύθο του ρούπε που φόρεσε μια μάσκα και ανέβηκε στον ουρανό αναζητώντας τη χαμένη του αδελφή χιναούρα. Αξιοπερίεργο είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος τον ινδιάνων μιλούν για την ύπαρξη λευκών κατοίκων που ζούσαν παλαιότερα από τους ίδιους, στην Αμερική και είναι γνωστοί ως ‘φόλσομ’ και ‘κίλλας’. Ίσως η ποιο σημαντική αναφορά, είναι εκείνη που μιλά για τη φυλή της περιοχής τζαναζίνα του Αμαζονίου, που θέλει να υπάρχουν λευκοί ινδιάνοι με ρούχα και πολιτισμό όμοιο με τον σημερινό. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε, πως ανάλογες αναφορές για ανώτερους τεχνολογικά πολιτισμούς έχουμε και για την Ατλαντίδα την Αίγυπτο και την Ασία. Επίσης πολλοί είναι εκείνοι που ταυτίζουν το νησί του άσλαν με την Ατλαντίδα. Αλλά ας επανέλθουμε στους λευκούς ινδιάνους. Εκτός των αναφορών που έχουμε από τους γηγενείς, υπάρχουν και στοιχεία που έρχονται από τους δυτικούς.

Ο ερευνητής Φρανσίσκο Λοπέζ, αναφέρει ότι συνάντησε στη ζούγκλα του Αμαζονίου, την πόλη των θεών που είναι ολόκληρη από χρυσό και κατοικείται από λευκούς ινδιάνους. Η αναφορά αυτή, έκανε αρκετούς δυτικούς να αρχίσουν αποστολές στον Αμαζόνιο με σκοπό την εύρεση της και φυσικά το χρυσό. Πρώτος ξεκίνησε ο σερ Ουώλτερ ραλέη το 1743 μαζί με 1750 άνδρες. Από αυτούς επέστρεψαν ελάχιστοι χωρίς κάποιο ουσιώδες αποτέλεσμα. Την ίδια τύχη θα έχουν και όσοι επίδοξοι κυνηγοί του χρυσού προσπαθήσουν να βρουν τη θρυλική πόλη των θεών μανόα, που ως σήμερα χάνεται στα βάθη του Αμαζονίου μαζί με τους λευκούς κατοίκους της. Είμαι σίγουρος, πως τώρα κάποιος θα αναρωτηθεί πως αν υπήρχε αυτός ο πολιτισμός- πέρα των αφηγήσεων και των εικόνων- δεν θα είχε αφήσει πίσω του κάποιο στοιχείο ? Δυστυχώς ή ευτυχώς, φροντίζω πάντα όταν ανοίγω το στόμα μου να έχω κάτι στα χεριά μου!

Το 1967 ο έρνερτ γκόρντον θα ανακαλύψει στο κεντρικό Μεξικό, πέτρινες σφαίρες που όπως θεωρεί ο Δρ Σμιθ του οργανισμού εθνικής γεωγραφίας, σχηματίστηκαν την τριτογενή περίοδο σε 1400 βαθμούς Φαρενάιτ. Ποιος τις κατασκεύασε και με τι μέσα, παραμένει πραγματικά άγνωστο. Ένα ακόμα μυστηριώδες εύρημα που μας κάνει να σκεφτούμε την ιδέα του ανώτερου πολιτισμού, είναι η μεταλλική σφαίρα που βρέθηκε στη νότιο Αφρική και που σύμφωνα με τον καθηγητή τζ μακ ιβερ έχει ηλικία 2,8 δισεκατομμυρίων χρόνων. Προσωπικά θεωρώ ότι το ποιο ουσιώδες εύρημα, βρίσκεται στο μουσείο της Μόσχας. Σας μιλάω για έναν σκελετό βίσωνα που ανήκει στη νεολιθική εποχή και που φέρει διαμπερές τραύμα από πυροβόλο όπλο. Στις ανασκαφές της τέπε γιαχούμα 250 χιλιόμετρα από την πόλη κέρμα, θα έρθει στο φως κατεργασμένο αρσενικό από την εποχή των Νεάντερνταλ. Στο φίσερ της Νεβάδα, θα ανακαλυφθεί από τον ερευνητή άντριους τόμας, αποτύπωμα παπουτσιών δεκαπέντε χιλιάδων χρόνων.

Ίσως τελικά η λύση του μυστηρίου των αρχαίων πιλότων να μη βρίσκεται μόνο στα άστρα, αλλά στο ίδιο μας το παρελθόν. Σκεφτείτε ότι το παραπάνω σενάριο μπορεί να εξελιχτεί ακόμα και σήμερα, αν γινόταν μια παγκόσμια πυρηνική καταστροφή και δεν επιζούσαν παρά μόνο μερικές χούφτες ανθρώπων που δεν είχαν την παραμικρή τεχνική ή μη γνώση. Τα παιδιά τους σιγά - σιγά θα ξεχνούσαν εκείνο το ένδοξο παρελθόν της ανθρωπότητας, αφού για εκείνα θα αποτελούσε απλώς μια εικόνα στη φαντασία τους που με το πέρασμα του καιρού θα εκφυλίζονταν και θα έπαιρνε στο νου τους όποια εικόνα είναι ποιο προσιτή {θυμηθείτε το χαλασμένο τηλέφωνο που μιλούσαμε ποιο πάνω}. Όπως και να έχει η ιστορία σήμερα, η υπόθεση των αρχαίων πιλότων, θεωρείται τουλάχιστον για το σύνολο των σκληροπυρηνικών επιστημονικών κύκλων, αστεία. Ο ίδιος δεν απορρίπτω τίποτα, για τον απλό λόγο ότι ο κόσμος είναι τόσο παράξενος που μπορεί να μας εκπλήξει αφάνταστα κάπου παρακάτω.

Τσουκαλάς, περιοδικό x-life τευχος νο2
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Youtube https://starworld.forumgreek.com
Site Admin
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Site Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 1456
Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2023
Τόπος : Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:44 pm

ΑΡΧΑΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ!

Κρυμμένο στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Κωνσταντινούπολης στην Τουρκία για μισό αιώνα το πέτρινο χειροποίητο αντικείμενο, που μπορεί πράγματι να είναι ένα αρχαίο πυραυλικό διαστημόπλοιο, αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 1997 από τον διευθυντή του μουσείου Dr. Pasinli.

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Ancient+rocket+01

Με μια σύγχρονη μάτια, το πέτρινο διαστημόπλοιο μοιάζει να περιλαμβάνει μια κωνική πυραυλική μύτη, ένα σύμπλεγμα τεσσάρων κινητήρων εξάτμισης στο πίσω μέρος γύρω από ένα μεγαλύτερο κινητήρα και ένα μονό πιλοτήριο με τον πιλότο να του λείπει το κεφάλι.

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Ancient+rocket+02

Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αυθεντικότητα του (άσχετα αν δεν έχει τη γραμμική σχεδίασης της εποχής) αφού το γλυπτό έχει πιστοποίηση αυθεντικότητας 2500 ετών και προέλευση το τουρκικό Toprakkale, μια πόλη γνωστή στην αρχαιότητα ως Tuspa, του βασιλείου του Ουραρτού.

Πηγή: http://www.anexigita.com/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Youtube https://starworld.forumgreek.com
space heart
Συντονιστής
Συντονιστής
space heart


Αριθμός μηνυμάτων : 350
Ημερομηνία εγγραφής : 10/06/2023
Τόπος : Ουράνια Πεδία

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:51 pm

ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ ΦΑΕΘΟΝΤΑ, ΙΔΜΩΝΑ, ΗΡΑΚΛΗ ΣΤΗ… ΣΕΛΗΝΗ!

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Gilgamesh_louvre

Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να ερευνά κανείς μέσα από τα αρχαία, ακόμη περισσότερο από τα πανάρχαια κείμενα των Ελλήνων συγγραφέων, και να ανακαλύπτει πτυχές που ούτε καν είχαν περάσει από το μυαλό του ακόμη και ως την πιο απίθανη θεωρία!!! Και μέσα από αυτή την ανακάλυψη αντιλαμβάνεται πόσο σπουδαία είναι η γνώση της προϊστορίας μας, η γνώση του ποιες είναι οι ρίζες μας, η γνώση της προέλευσή μας…

Η θεωρία ενός πολιτισμού τεράστιου, ενός πολιτισμού τόσο εξελιγμένου από κάθε άποψη, στα χρόνια της απώτατης προϊστορίας, είναι η βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί ένας καλός ερευνητής και θα ξεκινήσει το ταξίδι της πραγματικής ανακάλυψης!!! Το ταξίδι που επιφυλάσσει τόσες συγκινήσεις μέσα από την μαγεία του άγνωστου που μας γνωστοποιείται αίφνης με την πιο σπουδαία του μορφή. Αυτή της προσφοράς, γιατί για κάτι τέτοιο πρόκειται, της Γνώσης…

Είδαμε τον Φαέθοντα να παρουσιάζεται μπροστά μας μέσα από τα κείμενα όχι των δικών μας συγγραφέων αλλά και άλλων λαών, κυρίως της Μέσης Ανατολής, ως ένας αστροναύτης, τον Ίδμωνα, τον Διόνυσο - Ήλιο αλλά και τον Αιγαίων - Βριάρεως - Ηρακλή, να ακολουθούν με την ίδια αστραφτερή λάμψη τις πορείες των άστρων, να διασχίζουν τα πλανητικά συστήματα και να πλησιάζουν τον γεννήτορα, ζωοδότη Ήλιο!!!

Ο Ηρακλής που έχει μείνει στην παράδοση τόσο την ελληνική όσο και αυτή άλλων λαών, ως ένας από τους μεγαλύτερους ημίθεους που πραγματοποίησε άθλους τεράστιας σημασίας, περνά στην συμβολική γνωστική θεώρηση ως η πλευρά εκείνη του ανθρώπου που μπορεί να επιτύχει ακόμη και θαύματα!!! Πράγματα που ξεπερνούν τις ανθρώπινες δυνατότητες, όχι γιατί κάτι άλλο μεσολάβησε γι’ αυτό αλλά απλούστατα γιατί γνώρισε, νόησε το ποιος είναι και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του πάνω στην χθόνα. Γνώρισε… Νόησε… Και επέτυχε !!!

«…Ο Γκιλγκαμές είπε στον Ενκιτού: «Κοίταξε εκεί κάτω την γη. Φαίνεται από εδώ σαν ένας κήπος, και οι θάλασσές της σαν μία γούρνα γεμάτη νερό…». («Έπος Γιγλαμές», και «Αναμνήσεις από το μέλλον» Έριχ Φον Νταίνικεν).

Ο συσχετισμός του Ηρακλή - Αιγαίων - Βριάρεως με τον Γκιλγκαμές τον ήρωα των Σουμερίων, έχει την δική της σημασία και αυτό φαίνεται από τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται μέσα από την Μεσανατολική παράδοση. Η απεικόνιση του Γκιλγκαμές είναι απόλυτα ίδια με αυτή του Ηρακλή και προσδιορίζεται κυρίως στα δυο χαρακτηριστικά του ήρωα, την λεοντή και το ρόπαλο. Είναι αυτό που παραπάνω ανέφερα και έχει να κάνει με την πορεία του ανθρώπου μέσα από τις δοκιμασίες στο ποθητό αποτέλεσμα της επιτυχούς κατάληξης της γνώσης…

Οι Σουμερικές επιγραφές τον παρουσιάζουν μαζί με τον σύντροφό του Ενκιτού να ακολουθούν τον δρόμο προς τους θεούς… «…Γυρίστε πίσω. Γιατί κανείς θνητός δεν μπορεί να ανεβεί εκεί που κατοικούν οι Θεοί…», τους είπε μία φωνή. Αυτή η αναφορά που υπάρχει πάνω στις πλάκες των Σουμερικών επιγραφών δείχνει περίτρανα το μέγεθος της προσπάθειας του ημιθέου να περάσει τα χθόνια και να βρεθεί στο «καθ’ ομοίωση»… Αλλά πέρα από την συμβολική υπάρχει και η θεωρεία της ύπαρξης του μεγαλειώδους πολιτισμού που χάθηκε. Εκεί οι αστροναύτες της εποχής ανακαλύπτουν, εξερευνούν και αφήνουν πίσω τα σημάδια της επίσκεψής τους.

«…Άτρωτος ίστατο μούνος… κατάσκια κύκλα Σελήνης και φλόγα πορφυρέουσα υπό Ζοφοδέι κόνω… και πάταγον βρονταίον αρρασομένων νεφελάων, αιθέριον μύκημα και αστράφτοντα κομήτην… έμπειρον άλμα κεραυνού, τοία παρ’ ουρανίοις δεδαημένος έργα θεαίνης, ίστατον θαρσιέσαν έχων φρένα…», (Νόνος, «Διονυσιακά, τόμος Β΄ βιβλίο 38ο σελ. 30-40 «Φαέθοντος Μοίρα»).

Αναφέρει για τον Ίδμωνα, ο Νόνος, λέγοντας ότι οι γύρω από την Σελήνη κύκλοι, το αθέατο μέρος της οι πορφυρές της φλόγες που περιέζωναν το άρμα του Ίδμωνα κατά την πτήση του προς τα άστρα, η διάσπαση των στρωμάτων της ατμόσφαιρας, η παρομοίωση του άρματός του με απαστράπτοντα κομήτη, το άλμα του κεραυνού με τον οποίο προσονομάζει ο Νόνος την εκτίναξη του πυραύλου του Ίδμωνα κ.λ.π. όλα αυτά τα στοιχεία μας παραπέμπουν αναπόφευκτα και απολύτως φυσιολογικά στα στοιχεία εκτόξευσης των πυραύλων του διαστήματος της σύγχρονης εποχής μας…

Είναι ενδιαφέρον να αναφέρουμε τα παρακάτω από το βιβλίο του ερευνητή Don Wilson στο βιβλίο του «Τα μυστικά της Σελήνης», όπου γίνεται αναφορά για τα σημάδια τα οποία είδαν επανδρωμένα και μη, διαστημόπλοια τόσο των Αμερικανών όσο και των Ρώσων. Λέει σχετικά: «…Το μη επανδρωμένο Ρωσικό διαστημόπλοιο «Λούνα 2», που προσεδαφίστηκε στην Σελήνη στην περιοχή της θάλασσας των καταιγίδων στις 4 Φεβρουαρίου 1966, τράβηξε μερικές εκπληκτικές φωτογραφίες με πυργοειδείς κατασκευές τοποθετημένες σε ευθεία γραμμή στην επιφάνεια της Σελήνης. Μήπως οι κατασκευές αυτές σημειώνουν σταθμούς προσγείωσης διαστημοπλοίων προερχομένων από κάποιο εξωγήινο πολιτισμό;…».

Ακόμη κάνει αναφορά για την αποκάλυψη από το επανδρωμένο διαστημόπλοιο των Αμερικανών, «Όρμπιτερ 2», για κατασκευές σε σχήμα οβελίσκου, σαν τους οβελίσκους της Αιγύπτου, στην περιοχή της θάλασσας της Γαλήνης, που φωτογράφησε το πλήρωμα του διαστημοπλοίου από ύψος 29 μιλίων στις 20 Νοεμβρίου 1966. Οι διαπιστώσεις αυτές και του Ρωσικού και του αμερικανικού διαστημοπλοίου, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι κατασκευές αυτές μπορούν να αποτελούν ουσιαστικές αποδείξεις για επίσκεψη νοημόνων όντων στην Σελήνη. Γιατί οι υπεύθυνοι του κέντρου εκτόξευσης διαστημοπλοίων της Αμερικανικής ΝΑΣΑ κράτησε τις διαπιστώσεις αυτές μυστικές;

Αναρωτιέται ο ερευνητής Wilson, αλλά νομίζω πως και ο καθένας από εμάς μπορεί να αναρωτηθεί όχι μόνο γι’ αυτές τις διαπιστώσεις αλλά και για τόσα άλλα όπως και για το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την διακοπή της απ’ ευθείας μετάδοσης της προσσελήνωσης των Αμερικανών στον δορυφόρο της γης, το καλοκαίρι του 1969, και που αυτή έγινε όταν ακούστηκαν κάποια επιφωνήματα έκπληξης από τους Αμερικανούς αστροναύτες. Τι είδαν άραγε; Μήπως τα σημάδια από τις επισκέψεις των αστροναυτών Φαέθοντα, Ίδμωνα, Αιγαίων - Βριάρεως - Ηρακλή; Από εκείνη την απώτατη προϊστορική εποχή;!!! Ποιος ξέρει… Οι απαντήσεις πάντως είναι μέσα στα αρχαία κείμενα και για εκείνον που θέλει να τις βρει είναι αρκετά… ορατές!!!

Πηγή: http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/01/blog-post_8613.html?spref=fb
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΑΕΤΟΣ
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
ΑΕΤΟΣ


Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 12/06/2023
Τόπος : Στην έρημο... της γνώσης!

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 4:55 pm

ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ ΠΡΙΝ 12 ΧΙΛ. ΧΡΟΝΙΑ; ΥΠΑΡΞΑΝ ΓΙΓΑΝΤΕΣ; ΚΙ ΟΜΩΣ ΝΑΙ!

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Ufo

Ιπτάμενα αντικείμενα πριν από 12 χιλιάδες χρόνια.

Ζωή στο φεγγάρι με αποδείξεις. Πειράματα που εξάπτουν την φαντασία και είναι βγαλμένα από ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Μήπως δεν είναι τόσο της φαντασίας όσο νομίζουμε όμως;

Παγκόσμια συνωμοσία με σκοπό πάση θυσία να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Απίστευτα γεγονότα που ο ανθρώπινος νους δεν μπορεί να συλλάβει. Κι όμως... έχει συμβεί! Δείτε τα βίντεο και δια δώστε το άρθρο!





Πηγή: http://skotinoprosopo.blogspot.gr/2012/10/12.html
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ιέρεια
Αστέρι
Αστέρι
Ιέρεια


Αριθμός μηνυμάτων : 111
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2023
Τόπος : Ο Ναός της Σοφίας

ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ   ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 07, 2023 5:02 pm

Αρχαίοι αστροναύτες

Τι είναι εκείνες οι αμέτρητες μυστήριες αναπαραστάσεις που βρήκαν κατά καιρούς οι αρχαιολόγοι διάσπαρτες σε διάφορες γωνιές και σπηλιές της Γης; Αρχαίοι πολιτισμοί, από τους μεγαλύτερους που δημιουργήθηκαν στον πλανήτης μας, κάνουν λόγο για θεούς που κατέβαιναν από τον ουρανό μέσα σε φωτεινά, επιβλητικά άρματα.

Ο όρος "Αρχαίοι Αστροναύτες" αναφέρεται σε εξωγήινους πολιτισμούς που ήρθαν στη Γη και που είναι "υπεύθυνοι" για σημαντικές αλλαγές στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και πολιτισμού.

Αίγυπτος. Σουμέριοι. Μάγιας. Ινδοί.. Όλοι τους κάνουν λόγο μέσα από κοσμογονικούς μύθους, γλυπτά και ζωγραφιές, για κάποιους που ήρθαν από ψηλά, για κάποιους που στα μάτια τους δεν ήταν τίποτα λιγότερο από τους ίδιους τους τους θεούς, και οι οποίοι παρακολουθούσαν τις πράξεις τους, επενέβαιναν και καθοδηγούσαν τη ζωή τους.

Πολλές είναι οι θεωρίες που έχουν ειπωθεί. Άλλοι μιλούν για έναν ανώτερο εξωγήινο πολιτισμό που ήρθε και έσπειρε τη ζωή στη Γη. ΄Άλλοι για εξωγήινους που ήρθαν και δημιούργησαν μια τάξη σκλάβων στον πλανήτη μας. Ποιοι ήταν εκείνοι που έδωσαν την εντολή στο Νώε να κατασκευάσει ένα αβύθιστο πλοίο για να αποφύγει την επερχόμενη καταστροφή; Είμαστε όλοι μας απόγονοι "αρχαίων Αστροναυτών";

Στον 7ο αιώνα, το σώμα του νεκρού βασιλιά Pacal των Μάγια (με ύψος μεγαλύτερου του μέσου όρου), τοποθετήθηκε σε μια σαρκοφάγο γύρω από την οποία χτίστηκε μια πυραμίδα. Τα σχέδια που καλύπτουν τη σαρκοφάγο αποτελούν από τα πιο μυστήρια που βρέθηκαν ποτέ σε αντίστοιχες σαρκοφάγους καθώς όταν τα κοιτάζει κανείς οριζόντια μπορεί να διακρίνει ένα είδος αστροναύτη να πιλοτάρει το σκάφος του. Από την άλλη, οι αρχαιολόγοι προσπαθούν να μας εξηγήσουν ότι πρέπει να κοιτάζουμε τα σχέδια κάθετα, γιατί έτσι, αυτό που θα δούμε δεν είναι τίποτ' άλλο από μια σύνθεση των θεμελιωδών εννοιών της θρησκείας των Μάγια και ότι ο βασιλιάς Pacal κάθεται απλώς επάνω στο "Δέντρο της Ζωής"...

Ο Erich von Daniken, συγγραφέας πολλών επιτυχημένων βιβλίων σχετικά με το θέμα αυτό, προτείνει τη θεωρία ότι τα σκάφη που εμφανίζονται στις αναπαραστάσεις, αυτά τα "Άρματα των Θεών", όπως αποκαλούνται στα αρχαία ιερά Βιβλία, προσγειώθηκαν στη Γη πολύ πριν η ανθρωπότητα εμφανιστεί στον πλανήτη.

Οι αρχαίοι αυτοί επισκέπτες μέσα από πειράματα έφτιαξαν ένα ευφυές πλάσμα ικανό να ακολουθήσει τους κοινωνικούς κανόνες που του μεταβίβασαν. Τα νέα αυτά όντα, οι άνθρωποι, ανακάλυψαν τη γεωργία και έγιναν οι πρώτοι καλλιτέχνες, δημιούργησαν όμως παράλληλα και το δικό τους φιλοπόλεμο πολιτισμό.

Πριν από 3000 χρόνια, στη Βολιβία και τον Ισημερινό, κάποιοι καλλιτέχνες έφτιαξαν το ακόλουθο κεραμικό ενός άνθρώπου(;) με μεγάλο κεφάλι, ντυμένου με μια περίεργη στολή.

Τα Σόδομα και τα Γόμορρα καταστράφηκαν από πυρηνική έκρηξη! Η Κιβωτός της Διαθήκης ήταν ένας ηλεκτρικός πομπός που επέτρεπε στον Μωυσή να επικοινωνήσει με τους αστροναύτες (διαβάστε στην Παλαιά Διαθήκη τις λεπτομερείς τεχνικές "οδηγίες" που δόθηκαν από τον Θεό με τις οποίες και κατασκευάστηκε η Κιβωτός, όπως επίσης και τον προσανατολισμό που εκείνη όφειλε να έχει σε σχέση με τον ορίζοντα και θα καταλάβετε τι εννοεί ο Daniken...).

Όλοι οι αρχαίοι μύθοι της Δημιουργίας μιλούν για Θεούς που ήρθαν στη Γη με κάποιο "μαγικό" τρόπο και δημιούργησαν μια φυλή με το όνομα Άνθρωποι. Πολλοί από τους μύθους αυτούς αναφέρονται στον πρωταρχικό Θεό ως "Θεός Ήλιος", εννοώντας Θεός Από Φως. Στην Αίγυπτο ο Θεός ονομαζόταν Ρα.

Καταγραφές σχετικά με το τι πίστευαν οι αρχαίοι πολιτισμοί για τους "αστροναύτες" που ήρθαν στη Γη, υπάρχουν σε σπήλαια, σε Σουμέριες στήλες και κυλίνδρους, στην Παλαιά Διαθήκη. Στην Π. Διαθήκη συγκεκριμένα αναφέρεται η εβραϊκή λέξη "Ελοχίμ", η οποία σημαίνει "ΘΕΟΣ" ή "Εκείνοι που ήρθαν απ' τον ουρανό"! Το Σουμέριο Έπος Γκίγκαμες βρίθει αναφορών σε "φλεγόμενα άρματα" και σε ανθρώπους που "κάποιοι" τους πήραν ψηλά στον κήπο του Θεού...

Πηγή: http://mystirios-kosmos.blogspot.gr/2012/01/blog-post_5550.html
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ :: ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ :: ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ - ΔΙΑΣΤΗΜΑ-
Μετάβαση σε: